Nieuwe thuis voor de 5 biggetjes

Gepubliceerd op 29 mei 2022 om 16:13

Zoals eerder gemeld op onze website zijn de 5 biggetjes groot genoeg om het ouderlijk huis te kunnen verlaten. Afgelopen zaterdag  (28 mei 2022) was het dan zover. 3 kinderen en 2 moeders kwamen naar het Oranjehuis. Daar kregen ze uit handen van Francine 1 of 2 biggen. Van te voren is er goed gekeken of  de biggen  goed bij de families gehuisvest kunnen worden, gelukkig was dat het geval.

Ze zijn er erg blij mee. De kinderen hebben plechtig beloofd goed voor de dieren te zorgen. Wanneer dit goed gaat kunnen de biggen na ongeveer 1,5 jaar biggen krijgen. Deze kunnen dan verkocht worden zodat de moeders haar gezin in de eerste levensbehoeften kan voorzien.

Voor nu zijn de biggetjes gezien het formaat eerst nog lieve aaibare troeteldieren.

De kinderen die zaterdag biggen hebben gekregen hebben een eigen sponsor. Dankzij deze sponsoren kunnen wij deze kinderen op weg helpen naar een betere toekomst. Denk hierbij aan school, kleding en voeding.

Wil je meer weten over onze projecten of wil je meer informatie hoe jij ook een steentje kan bijdragen kijk dan snel op:

www.stichtingnkwihoreze.nl of stuur een mailtje naar: info@stichtingnkwihoreze.nl