Je kan ons op verschillende manieren steunen! Hier onder lees je wat je kan doen!

1. Donateur worden

Een eenmalige gift of een terugkerende donatie  is altijd welkom!  en word zeer gewaardeerd.

Met een gift kunnen wij kindern blijven helpen een betere toekomst op te bouwen.

De gift/donatie kan worden gestort op:

Bankrekeningnummer: NL76ABNA0887156827

2. doneren als bedrijf

Met onze stichting Nkwihoreze hebben wij verschillende projecten opgestart. In deze projecten staan kinderen centraal.

Met deze projecten willen wij een betere toekomstperspectief bieden voor deze kinderen.

Help mee onze missie mogelijk te maken!

Hiervoor zijn wij volledig afhankelijk van giften van particulieren én bedrijven.

Met een donatie draagt  u bij aan de verdere ontwikkeling van onze projecten.

Graag komen wij in een persoonlijk gesprek met u de mogelijkheden bespreken.

Neem met ons contact op via:

of

info@stichtingnkwihoreze.nl

3. Deel onze missie

Om ons te helpen meer bekendheid te krijgen kan je het volgende doen:

Volg ons op Facebook en Instagram.

*

Like onze Facebookpagina en nodig al je vrienden uit om hetzelfde te doen.

*

Like onze berichten op Facebook, hierdoor zullen meer mensen onze berichten op hun tijdlijn zien!

*

Breng de stichting onder de aandacht op school van uw kind(, kleinkind, familieleden of buurkinderen. Motiveer de docenten om in de klas aandacht te besteden aan stichting Nkwihoreze. Wellicht wil de school samen met de kinderen een leuke actie voor onze stichting op touw zetten.

Wij kunnen hierbij helpen,  de school of vereniging kan met ons contact opnemen.

vragen?

mail ons op

info@stichtingnkwihoreze.nl

of vul het onderstaande formulier in: