3 knikkers = 22 paar schoenen

Gepubliceerd op 23 juni 2021 om 23:14

3 knikkers, 22 paar schoenen

Dit is het verhaal van hoe 3 knikker 22 paar schoenen opleverde. Dit verhaal speelde zich af in Zeebrugge in België.

Daar woont Dali 6 jaar oud en familie van ons. Op een dag vond hij 3 knikkers op het strand. Binnenkort gaat hij met zijn mamma broertje en zusje naar Rwanda. Zij nemen dan voor ons de ingezamelde kleding mee voor de kinderen van ons project daar. Dali wilde de knikkers niet zelf houden maar aan de kinderen van ons project geven.

Zijn mamma vond het niet echt een goed idee dat de 3 kinkkers in huis lagen van vanwege het jonge zusje van Dali. Maar Dali wilde ze niet afstaan. Dus besloot zijn mamma een zak knikkers te kopen zodat die makkelijk in de koffer konden worden opgeborgen.

Toen Dali met zijn mamma in de winkel waren vertelde Dali het verhaal over de knikkers en de kinderen in Rwanda. De winkelier was onder de indruk van het verhaal van Dali en besloot maar liefst 22 paar nieuwe kinderen schoenen te schenken aan het project!!!

Daar zijn wij natuurlijk heel blij mee!

Merci Beaucoup!

En Dali je bent een topper !!!