Laat ze juichen!

Gepubliceerd op 26 mei 2024 om 17:15

Het EK in Duitsland staat op het punt te beginnen! Hopelijk een EK met mooie wedstrijden met veel doelpunten. Wanneer Oranje scoort springen wij vol van blijdschap en euforie van de bank af. Al juichend moedigen wij Oranje aan en schreeuwen de leeuwen naar het einde van de wedstrijd toe. Wanneer ze de wedstrijd winnen is het helemaal feest. Dat is een fijn en herkenbaar gevoel toch?

Dat mooie en blije gevoel kan jij ook de kinderen bij Byimana geven! Laat de kinderen van Byimana ook juichen en geef ze een (toekomst)doel!

Trapveldje

Je kan deze kinderen op 2 manieren helpen. Ten eerste door een voetbaldoeltje te sponsoren. Deze voetbaldoeltjes willen wij plaatsen op het trapveldje bij het Oranjehuis in Byimana. Deze willen wij in Rwanda laten maken. Op dit veldje komen ook andere speeltoestellen.

Scholing

Het tweede doel is nog mooier en belangrijker namelijk scoren richting de toekomst. Dit begint al op jonge leeftijd bij scholing. Zonder scholing is de toekomstperspectief van deze kinderen slecht. Helaas is vroegtijdige schooluitval in Rwanda vooral voor jonge meisjes een groot probleem, want uitbuiting en misbruik liggen op de loer.

Maak het verschil en ondersteun de kinderen van Byimana met  naar school gaan. Dit is een kans voor open doel, een intikkertje en daarmee scoor je altijd!

Wij zijn dankbaar voor elke donatie die wij ontvangen!

Doneren kan op de volgende manieren:

BANK

Bankrekeningnummer: NL76ABNA0887156827

Ten name van: Stichting Nkwihoreze

Omschrijving: EKACTIE

TIKKIE

Doneren kan simpel met een tikkie via onderstaande link:

Deze link is geldig t/m 20 mei 2025

Of bezoek onze website voor meer informatie over onze projecten

www.stichtingnkwihoreze.nl

heb je vragen of opmerkingen stuur dan effe een mailtje

info@stichtingnkwihoreze.nl