Klimmen en klauteren

Gepubliceerd op 25 maart 2024 om 14:45

Klimmen en klauteren, dit klinkt ons allemaal wel bekend in de oren! Velen van ons zien de beelden uit  een ver verleden zichzelf terug waaraan we aan allerlei speeltoestellen hingen of ronddraaiden tot dat je er duizelig  van of donderde. Dat waren tijden of niet!

Dit is ook een favoriete tijdsbesteding van veel kinderen in Byimana. Echter in de omgeving is er niet  een plek waar je dit veilig kan doen.

Om de kinderen van Byimana kind te laten zijn en een veilige plek te geven zijn wij van plan om een aantal speeltoestellen te laten bouwen. Dit is mogelijk omdat bij het Oranjehuis recentelijk het perceel is vergroot. Hierdoor is er ruimte gekomen voor speeltoestellen. Denk hierbij aan schommels, klimrekken, glijbaan en andere toestellen. Ook willen wij ruimte maken voor sportactiviteiten zoals voetbal, basketbal en andere leuke groepsactiviteiten.

Toestellen vanuit Nederland naar Rwanda sturen is voor ons niet een optie. Daarom willen wij deze in het land zelf kopen of laten maken. Ook is er behoefte aan sport en spel materiaal zoals ballen  netten en andere sportmaterialen.

Dit kunnen wij niet alleen! Hiervoor hebben wij jullie hulp bij nodig!

Met een donatie zorg je ervoor dat de kinderen heerlijk uit hun dak kunnen gaan en belangrijker nog kind kunnen zijn!

Een donatie is zo geregeld met een tikkie, scan hiervoor de QR-code op de flyver (onder aan de tekst).

Ook kan je een donatie overmaken naar de volgende bankrekening:

Bankrekeningnummer: NL76ABNA0887156827

Ten name van: Stichting Nkwihoreze

Omschrijving: Spel en Sport actie

Meld je via info@stichtingnkwihoreze.nl aan voor onze nieuwsbrief, zo blijf je op de hoogte van onze activiteiten!

Namens de kinderen bedankt!