De watertank

Gepubliceerd op 8 oktober 2021 om 21:38

Vandaag (vrijdag 8 oktober 2021 is de watertank gekocht en afgeleverd bij he Oranjehuis. De watertank hebben wij nodig voor de dagelijkse dingen in het Oranjehuis. In Nederland  is het erg vanzelfsprekend dat er water uit de kraan komt. In Afrika is dat even wat anders. Men moet vaak elders water gaan halen.

De tank werd op een kleine vrachtwagen geladen maar kon niet helemaal bij het Oranjehuis komen. Met vermeende krachten werd de tank naar het Oranjehuis gebracht. Daar was nog een obstakel te gaan namelijk de tank paste niet door de buitendeur. Gelukkig waren de mannen sterk genoeg om hem over het muurtje heen te tillen. Het was effe wat werk maar hij staat er!

De volgende dag zal de bouwvakker de laatste werkzaamheden verrichten zodat de tank ten volste benut kan worden. Verder zal de badkamer afgemaakt worden.  Het huis  is van buiten en binnen geverfd, de binnendeuren zijn inmiddels ook geverfd. Zo langzamerhand nadert de voltooing van het project!

wij zijn tevreden over het resultaat!

Met vermeende krachten is de de watertank naar het Oranjehuis gebracht.