Een bed voor Nadine

Gepubliceerd op 4 april 2024 om 20:34

Vorige week vroegen wij aandacht voor de situatie waarin Nadine en haar moeten zitten. We lieten toen een filmpje zien van de erbarmelijke leefomstandigheden waarin beiden leefden. Letterlijk niets hebben en slapen op een rieten mat op de grond. Wakker gehouden worden door zandvlooien en andere insecten. Wanneer het regent werd alles klam en vochtig. Dankzij een lieve sponsor konden wij  voor beiden het leven wat comfortabeler maken.

Bij een lokale meubelmaker hebben wij een bed, tafel en bankjes laten maken. Ook hebben zij wat borden en bestek gekregen. Ook hebben beiden slippers gekregen waardoor Nadine niet meer op blote voeten hoef te lopen. Omdat je zonder voeding niets aan bestek en een bord hebben kregen zij ook wat voedsel bij. In dit geval maismeel en suiker. Tot slot mocht een matras voor een goede nachtrust niet aan ontbreken.

Vandaag donderdag 4 april 2024 verraste Francine beide dames met de spullen. Voor ons zijn de bovenstaande goederen zeer vanzelfsprekend. Het is dan ook lastig te kunnen voorstellen dat een meisje als Nadine vannacht voor het eerst in een bed en sterker nog op een matras slaapt!

Nadine en haar moeder zijn erg blij en dankbaar voor wat zij gekregen hebben, en wij zijn de sponsoren dan ook erg dankbaar dat zij dit mede mogelijk hebben gemaakt!

Maak het verschil!

De eersten zijn jou al voorgegaan!

Mat de nieuwe matras

aan tafel!