Toffe oliebollenactie

Gepubliceerd op 16 december 2023 om 16:22

Toffe oliebollenactie!

Op zondag 31 december 2023 gaan wij samen met sympathieke leden van  de Boer Burger Partij Midden Groningen oliebollen bakken!

Niet zomaar natuurlijk, want met de opbrengst willen wij een melkkoe aanschaffen voor onze kleine boerderij project. De koe gaat de kinderen van het Oranjehuis in Rwanda dagelijks van verse melk voorzien. Zie voor meer info:

www.stichtingnkwihoreze.nl

Wil jij er zeker van zijn dat jij met oud en nieuw heerlijke oliebollen en of appelflappen in huis hebt?

Wacht dan niet te lang en bestel snel!

Hoe te bestellen?

Stuur ons een mailtje met je naam, telefoonnummer en gewenste aantal oliebollen en appelflappen.

Emailadres: Oliebolactie23@gmail.com

Betalen kan op verschillende manieren. Contant bij afhalen, bankoverschrijving of een Tikkie.

Een tikkie is heel makkelijk en snel

Klik op onderstaande link om je bestelling te betalen (vergeet niet een mailtje te sturen)

Link Tikkie Oliebollenactie

Bedankt ook namens de kinderen!

Stichting Nkwihoreze

Boer burger Parij Midden Groningen

Reactie plaatsen

Er zijn geen reacties geplaatst.