Kerstfeest 2022

Gepubliceerd op 22 oktober 2022 om 19:43

Kerst lijkt nog ver weg, maar over ruim 2 maanden is het alweer zover.

In het Oranjehuis begint het kerstfeest een traditie te worden want ook dit jaar organiseren wij een mooi feest. Voor de derde keer zullen wij met kerst een goede en gezonde maaltijd bereiden voor kinderen. Verder maken wij er een leuke en gezellige dag van in het Oranjehuis. Wij zullen het Oranjehuis in kerstsfeer brengen. Wij hopen nu ook veel kinderen te kunnen voorzien van een bord goed eten en een leuk cadeautje van de kerstman. Dit jaar zal het voor het bestuur speciaal zijn omdat wij als bestuur er nu zelf ook bij zijn!

Dankzij donaties hebben wij vorig jaar kerst 2021 voor ruim 75 kinderen mogen koken. Dit jaar willen wij voor 100 of meer kinderen koken. Niet om stoer te doen met cijfers maar gewoon om zoveel mogelijk kinderen te kunnen voorzien van een goed bord eten. De poorten van het Oranjehuis staat immers open voor elk kind dat hulp nodig heeft.

Ook dit jaar willen wij een beroep doen op u. door een donatie helpt u de kinderen van Byimana aan een leuke dag met goed eten en veel plezier!

Wij begrijpen heel goed dat in deze moeilijke en onzekere tijd een donatie niet voor iedereen vanzelfsprekend is om te doen. Elke donatie is dan ook zeer welkom en waarderen wij zeer!.

Een donatie kan worden gestort worden op

NL76ABNA0887156827

Ten name van: Stichting Nkwihoreze

Omschrijving Kerstfeest2022

Namens de kinderen van Byimana bedankt!!

Vragen of opmerkingen?

Wij horen het graag, stuur een mailtje naar:

info@stichtingnkwihoreze.nl

Er zijn geen reacties geplaatst.